Firefly Pointer Andrea Bravestone - Huvuduppdrag - ÄNTLIGEN!

Huvuduppdrag - ÄNTLIGEN!

Hej!
 
Jag börjar med att säga förlåt för att jag varit inaktiv i säkert över 1 månad. Jag har varit i Bosnien hela jullovet. 
 
Nu till det jag faktiskt ville skriva om: 
 
Äntligen har huvuduppdragen kommit! Känns väligt roligt att få komma tillbaka till det verkliga StarStable! :) Har några saker att påpeka om dessa nya uppdrag:
 
Tycker förövrigt att det är väldigt spännande redan nu! Att få återgå till Dark Cores huvudkvarter var något jag hade hoppats på, då berättelsen slutade där förra gången. Många detaljer är med tycker jag, dvs. detaljer på människor, miljöer, ljud etc. Vart glatt överraskad då jag hörde lite ny musik också! 
 
Något jag gillar lite mindre är väl att dem var ganska korta. Men jag tror att teamet gör oss beredda för något större lite senare. Att få återgå till att behöva bygga upp ett rykte med åskviggens inre cirkel var lite jobbigt.. Men det är bara att bita ihop!
 
Förövrigt längtar till fortsättningen! :D 
 
För er som inte gjort uppdragen; beware of spoilers! 
 
 
 
 
 
Första runstenen avklarad! ^^
 
 
Nu börjar det läskiga då, det på Dark Core. Haha, man måste då vara väldigt vaksam.
 
 
 Darko, som mannen kallas, är en obehaglig typ. Ser ni hästen vid sidan av? Usch asså, hoppas man inte stöter på den alltför många gånger. 
 
 
 
 
 
 
Läskig typ va? 
 
 
 
 
// Andrea Bravestone



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg :):

Din Kommentar<3:

RSS 2.0