Firefly Pointer Andrea Bravestone - Huvuduppdrag - fortsättning #1

Huvuduppdrag - fortsättning #1

Hej!
 
I onsdags kom ju fortsättningen på de nya huvuduppdragen! Jag hade fullt upp i veckan med spanska prov etc. så jag gjorde dem igår, haha! Här kommer i alla fall några bilder från uppdragen, och ja: det kan innehålla SPOILERS!
 
 
 
 
Jupiter, en skum kille som man fick träffa förra gången skulle hjälpa oss att rädda Herman från GED's vakter! Det handlade mycket om att smyga runt och att inte bli upptäckt, men personligen tycker jag det är kul ^^
 
 
 
 
Herman som sitter fast i en stor "bur-container" har hört en massa prat om ett ämne som finns i gruvorna som heter "Drakonium". Han berättar allt han vet, och precis då jag ska hjälpa honom ut... händer detta..
 
 
 
 
En stor kran på andra sidan muren tar tag i buren där Herman befinner sig, och mer än det ser vi inte av honom. 
 
 
 
Nu måste vi springa härifrån! Vakterna kommer snabbt till platsen och omringar oss.. Det va ju lite stressigt ändå. 
 
 
 
Nästa dag fick jag lov att ÄNTLIGEN få träffa Mrs. X. Hon ser lite kuslig ut, men är mycket snäll. Hennes identitet får man inte veta, önskar nästan att man någon gång fick veta vem hon faktiskt är. 
 
 
 
 
Efter att jag gjort några kortare uppdrag, bl.a att hacka ett USB (? tror jag) fick jag inte veta något mer. Nu är det bara att vänta igen..
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg :):

Din Kommentar<3:

RSS 2.0