Firefly Pointer Andrea Bravestone - BigBoy

BigBoy

Hej igen! 
 
Som jag nämnt i ett tidigare inlägg kommer jag lägga upp information om alla mina hästar här på bloggen. Det är det jag älskar att läsa, så jag hoppas att ni också gillar det!
 
Här kommer information om BigBoy
 
 
BigBoy är en 7 år gammal hingst. Han är en maffig Shire som kommer från Hästcentret i Silverglade. Han användes som en draghäst från då han var ca. 5 år gammal. Han har ett lugnt lynne med sinne för omtanke och kärlek. 
 
Just nu försöker jag variera hans träning, alltifrån en ridtur runt Moorland till dressyr i padocken som finns vid vingården. Han gillar för det mesta allt. 
 
 
Han är ju väldigt stor, vilket medför till att han är mycket stark. Han är ung, så allt detta gör att han behöver en ryttare som är bra då det kommer till hantering och snabba val under ridturer. Såklart tar han ju det lugnt, men man måste alltid ha det i åtanke. 
 
Bob är väldigt intresserad av naturen, han ska nosa på alla blommor, äta på allt gräs som finns överallt och ALLTID stampa i vattnet! Han älskar vattnet, han blir så varm om sommaren så då tar han gärna ett plask så fort man tittar bort. 
 
En go liten kille <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg :):

Din Kommentar<3:

RSS 2.0