Firefly Pointer Andrea Bravestone - Atomic Queens Army

Atomic Queens Army

Hej allesammans!
 
För några dagar sedan startade jag en klubb, Atomic Queens Army! Den är mycket ny och har väldigt få medlemmar, men tillsammans kan vi bygga upp den! Klubben kommer bygga på gemenskap och säkerhet, vi kommer vara aktiva under helgerna! Anledningen till detta är att jag personligen anser att det är under helgerna man är som mest aktiv. Jag som nu redan går i 9an har fullt upp, och kan lätt känna att jag tar upp en plats i en klubb eftersom jag knappt är med på event! 
 
Därför passar klubben perfekt för dem som inte alltid har tid till att vara online!
 
Här kommer en liten bild med info!
 
 
 
Om du skulle vara intresserad är det bara att skriva till mig på SSO! Du söker bara på mitt namn "Andrea Bravestone! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg :):

Din Kommentar<3:

RSS 2.0